بلیط هواپیما و هتل

بلیط هواپیما و هتل

بلیط هواپیما |گروه امپریال

پرسش و پاسخ

1- در صورتیکه بخواهم بلیطم را استرداد نمایم میزان جریمه چقدر است؟

درصد جریمه بلیط ها بر اساس قوانین ایرلاین و مدت زمان باقیمانده تا تاریخ و زمان پرواز متفاوت است. جدول مربوط به قوانین و درصد جریمه های بلیط پرواز داخلی را در هنگام خرید از منوی بالای صفحه میتوانید ملاحظه نمایید.

 

2- چطور برای کودک یا نوزادم بلیط تهیه کنم؟

سن نوزاد در زمان پرواز باید بین ۱۰ روز تا دو سال باشد. امکان صدور بلیط نوزاد به تنهایی طبق قوانین هواپیمایی کشوری وجود ندارد و نوزاد تنها با یک بزرگسال قابل صدور است.
اگر میخواهید برای بلیط بزرگسالی که قبل تر تهیه کرده اید بلیط نوزاد اضافه نمایید با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

3- برای خرید بلیط لازم است عضو سفرنتورک شوم؟

خیر اما پیشنهاد ما این است که ثبت نام نمائید تا پشتیبانی بهتری بتوانیم به شما ارائه دهیم.

 

4- تفاوت پرواز های چارتری و سیستمی در چیست؟

پرواز های چارتری در اکثر مواقع غیر قابل استرداد هستند.
قیمت بلیط کودک و بزرگسال در پرواز های چارتری برابر است.

 

5- آیا میتوانم نام مسافرانم را که برای آنها بلیط خریده ام تغییر دهم؟

در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی تماس بگیرید بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای برخی ایرلاین ها وجود دارد.

 

6- پرواز من در فرودگاه لغو شده است چه کاری باید انجام دهم؟

از قسمت سفارشات و استردادها درخواست استرداد خود را ثبت نمایید. در صورتیکه ایرلاین پرواز جایگزین به شما اراپه نکرده است مبلغ بلیط به شما استرداد خواهد شد. برای پرواز های چارتری ارایه بلیط مهر شده الزامی است.

 

7- مدل هواپیما را از کجا میتوانم متوجه شوم؟

در صورتیکه ایرلاین مدل هواپیما را اعلام کرده باشد ما در صفحه جستجو پرواز ها آنرا نمایش میدهیم. در مورد پرواز هایی که مدل هواپیما در آن ذکر نشده است، ایرلاین مدل هواپیما را اعلام نکرده است

 

8- چگونه میتوانم با پشتیبانی سفرنتورک تماس بگیرم؟

تیم حرفه ای پشتیبانی سفرنتورک به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته از طریق شماره 86070135 آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مسائل مشتریان میباشد. همچنین میتوانید با صفحه اینستاگرام سفرنتورک در ارتباط باشید.

 

9- چگونه می توانم قبل از خرید برای مشورت با سفرنتورک تماس بگیرم و یا سوالات و مشکلات مربوط به خرید خود را مطرح کنم؟

مرکز پشتیبانی سفرنتورک ، ۲۴ ساعته در کلیه مراحل سفرتان پشتیبان شما هست. شما می توانید برای طرح سوالات خود 86070135 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق اینستاگرام به آدرس: @safarnetwork با ما در تماس باشید.

 

10- بلیط پرواز چه کشورها و ایرلاین‌هایی را می‌توانم‌ در سایت سفرنتورک جستجو و خریداری کنم؟

بلیط بیشتر خطوط هوایی دنیا در سایت سفرنتورک موجود است، چه پروازهایی که مبدا یا مقصد آنها ایران است و چه پروازهای داخلی دورترین کشورهای دنیا. پروازهای ایرلاین‌هایی مثل لوفت‌هانزا، امارات، قطرایرویز، ترکیش‌ایر، ایرفرانس، کی‌ال‌ام، آئروفلوت، آلیتالیا، اوکراینی، ایرایژیا، پگاسوس و ده‌ها ایرلاین دیگر در سفرنتورک قابل تهیه هستند. همچنین بلیط پروازهای خارجیِ شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران‌ایر، قشم ایر، آتا و .. نیز روی سایت سفرنتورک به فروش می‌رسد.

 

11- چطور می توانم در مورد مقررات پرواز یا ویزا مربوط به سفرم اطمینان پیدا کنم؟

حتما قبل از انتخاب پرواز خود در مورد مقررات پرواز و قوانین مربوط به ویزا تحقیق کنید (مثلا ممکن است مقصد سفر شما نیاز به ویزا نداشته باشد ولی برای توقفی که در مسیر دارد نیاز به ویزای ترانزیت داشته باشید). برای این کار به صفحه قوانین و مقررات پرواز خارجی مراجعه کنید و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید با پشتیبانی سفرنتورک به شماره 86070135 تماس بگیرید.

 

12- آیا برای خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی، نیازی به کردیت‌کارت یا روش‌های پرداخت ارزی خواهم داشت؟

به هیچ وجه. شما هزینه‌ بلیط را به صورت ریالی و با کارت‌های شتابی که در دست دارید، تنها با داشتن رمز دوم کارت پرداخت می کنید و بلیط شما بلافاصله صادر خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود.

 

13- آیا خرید بلیط پروازهای خارجی از سفرنتورک واقعا آنلاین است؟

تردید نکنید! کلیه‌ فرایندهای جستجو، مقایسه، خرید و صدور بلیط پروازهای خارجی در سایت سفرنتورک صددرصد آنلاین است و به محض پرداخت می توانید بلیط خود را مشاهده نمایید.

 

14- آیا ساعت، قیمت و دیگر مشخصات پروازها روی سایت سفرنتورک قطعی است؟

بله، آنچه پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود روی سایت سفرنتورک می‌بینید، برنامه قطعی پروازهای ایرلاین‌هاست که به ریال محاسبه شده است. اگر احیانا تغییری در ساعت یا برنامه‌ی پرواز به وجود بیاید، از طریق پشتیبانی سایت سفرنتورک به اطلاع شما خواهد رسید.

 

15- چطور می توانم برای سفرم ارزان ترین بلیط ممکن را تهیه کنم؟

ارزان بودن بلیط سفر به عوامل مختلفی مرتبط است که برخی از مهم ترین آنها این موارد هستند:
در پروازهای سیستمی معمولا هرچه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم به دلیل پر شدن کلاس نرخی های ارزان تر، قیمت آن افزایش پیدا می کند. معمولا هرچه زودتر پروازتان را بخرید ارزان تر است.
بلیط ایرلاین های مختلف را چک کنید. برای اغلب مسیرها ایرلاین های کم هزینه (Low Cost Airline) وجود دارند که در ازای خدمات و امکانات کمتر، پروازهای ارزان تری به شما پیشنهاد می دهند.
در روزهای مختلف سال، فصل و هفته و حتی ساعات متفاوت، قیمت یک پرواز ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد. با استفاده از تقویم قیمتی و فیلترهای تعبیه شده جستجو می توانید با چند روز جابجایی پروازهای به مراتب ارزان تری پیدا کنید. علاوه بر این، پروازهای توقف دار و صبح زود هم معمولا پروازهای ارزان تری هستند.
بلیط خود را از سایت های معتبر خریداری کنید و قیمت آنها را در ازای خدمتی که می دهند با هم مقایسه کنید.
با در نظر گرفتن این موارد می توانید هوشمندانه، بهترین و ارزان ترین پرواز را برای سفر خود تهیه کنید.

 

16- چگونه می توانم بلیط پروازم را کنسل کنم یا تغییر دهم و از شرایط و جریمه آن مطلع شوم؟

برای اطلاع دقیق از شرایط و جریمه کنسلی یا تغییر بلیط پرواز مورد نظرتان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با شماره 86070135 تماس بگیرید.

 

17- برای خرید مسافران به صورت گروهی چه شرایطی وجود دارد؟

برای مسافران بیشتر از ۹ نفر بایستی درخواست گروهی ثبت نمایید. شما می توانید با شماره 86070135 تماس بگیرید و اطلاعات پرواز و مسافران خود را اعلام نمایید تا درخواست گروهی شما بررسی و تهیه شود.

 

18- برای سوار شدن به هواپیما چه زمانی باید در فرودگاه باشم و چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای اینکه بدون دغدغه سفر خود را آغاز کنید باید حداقل دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. برای پرواز نیازی به داشتن پرینت بلیط ندارید و تصویر و شماره بلیط به همراه مدارک شناسایی کفایت می کند.

موارد مرتبط